sâmbătă, 31 mai 2014

Lucruri de visat şi de făcut până la 30 de ani



                                 




      O glumă veche pe care eu am luat-o drept foarte serioasă, între mine şi o prietenă din facultate s-a transformat într-o listă cu ,,things to do before...''

Nu e motivată de dorinţa de a-mi face şi eu ,,abonament'' la un clişeu;( căci în fond, oare câţi oameni de pe planeta albastră reuşesc să îşi bifeze lista cu numere?!) ci de lucruri mult mai adânci din mine, idei şi experiente care se leagă unele de altele precum literele din cărţile ce asteaptă cuminţi în mintea mea să le scriu.

Numărul unu de pe listă nu e chiar number one-ul din visurile mele dar pentru ,,public'' voi aşterne lista cu lucrurile mai puţin intime. 

      La vorba aceia: ,,Nu-ţi spăla rufele în public'', aş adapta ,, Nu-ţi întinde la soare toate visurile ca să nu le păteze musculiţele.'':) Pentru că împlinesc o vârstă frumoasă şi impară azi, o să trec tot atâtea dorinţe pe listă.

      1. Să vizitez ţara sfântă ( nu am origini acolo doar pasiune pentru ea şi port nume ebraic) cu ,,El''.
      2. Să formez un grup de fete care cred în ,,When God writes your love story'' şi să ne sustinem una pe alta pana ajungem la altar.:)
3. Să intru într-un grup de tineri destul de curajos ca să iasă în stradă şi să evanghelizeze. 

      4. Să sar cu paraşuta, de ziua mea. 
      5. Să petrec timp cu un scriitor consacrat, nu neapărat ,,vedetă''. 
      6. Să lucrez cu un copil autist. 
      7. Să îmi cumpăr un binoclu profesional şi/sau un telescop.
      8. Să învăţ engleza, italiana şi franceza bine de tot.
      9. Să învăţ să înot, după ce o să mă ,,tratez" de fobie.
     10. Să fac un curs de pedagogie şi să predau Psihologie, doar ca să văd pe pielea mea cum e să fi la catedră.
      11. Să mă implic verile în acţiuni de voluntariat.
      12. Să învăţ origami.
      13. Sa văd toată ţara alături de prieteni.
      14. Să beau cafea de la Starbucks, în London please:))
      15. Să găsesc pe cineva care iubeşte să facă lucruri crazy ca mine şi să mergem în parc cu un buchet de baloane colorate pe care să le împărţim copiilor, şi celor care au uitat sa mai fie ca ei ( m-a inspirat cineva).
      16. Să corespondez cu oameni de pe continente diferite.
      
      17. Să duc la cofetărie copilaşi necăjiţi. 
      18. Să elimin cuvintele care încep cu ,,nu'' din vocabularul meu: nu pot, nu ştiu, nu am timp, nu cred...
      19. Să redevin prietenă cu L ( e o Ea). 
      20. Să ajut pe cineva să decoreze o casă sau o sală de nuntă. 
      21. Să public o poezie într-o revistă creştină pentru femei. 
      22. Să îmi cumpăr un aparat foto profesional şi să realizez portrete şi albume pentru cei care nu au bani de un fotograf scump.
      23. Să lucrez cu un psiholog experimentat. 
      24. Să îmi fac un portret la unul din artiştii de pe stradă sau din mall. 
      25. Să îmi şterg contul de facebook. :)))

3 comentarii:

  1. Si...ai reusit sa faci ceva de pe lista? nu uita ca timpul trece repede :)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru comment :) am bifat cateva. la celelalte inca lucrez

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie (pardon, imi doresc si fac tot ce depinde de mine) sa-mi fac si eu o lista proprie. Intre timp, pot sa te ajut la a ta? nr. 2, in special, suna asa de fain si nobil. vreau si eu :) si ma ofer voluntar ca partener de calatorie prin tara, si ce mai vrei tu. oricum, deja am bifat cateva destinatii impreuna. :-*

    RăspundețiȘtergere