miercuri, 3 septembrie 2014

Dacă şi dragostea ar avea o parolă


                                       



      Dacă ar putea toti ochii goi să privească nişte cuvinte şi să li se deschidă în faţă o lume de posibilităţi, ar fi mai puţine destine cu sfârşit bacovian.
      Dacă dragostea ar avea pe undeva în lume o parolă cu care să o deschizi, nu am mai vedea la ştiri copii singuri, flămânzi şi uitaţi. Ar fi la modă zâmbetele, şi râsul vesel ar răsuna ca o muzică de fundal pe străzi. Oh, dacă tastatura unui computer ar putea ascunde câteva cifre care să le deschidă inima celor bogaţi şi împietriţi, la fel de uşor cum se deschide o adresă de e-mail.

      Dacă aş avea o parolă pentru tine, dragul meu, te-aş găsi aproape şi pregătit pentru noi. Dar nu am decât calea spre Cel care este Dragostea şi speranţa că finalurile Lui întrec orice vis îndrăzneţ.
     Mă bucur că nu există o parolă tehnică pentru dragoste căci ceva etern şi indescriptibil nu poate fi manipulat cu cifre şi cuvinte. Dacă am avea o formulă pentru ea, nu ne-ar mai privi în ochi şi nu i-am mai simţi fiorul. Pentru ceva atât de viu nu poţi inventa limite!
      ,,Apele cele mari nu pot să stingă dragostea, şi râurile n-ar putea s-o înece; de ar da omul toate averile din casa lui pentru dragoste, tot n-ar avea decât dispreţ"
Cântarea Cântărilor 8:7.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu