duminică, 14 iunie 2015

Fetele creștine au voie să-și vopsească părul?

       
                         

                          

       Subsemnata, scriu în cunoștință de cauză. Încă mai am urme de chimicale în păr. M-am vopsit de câteva ori și tot de atâtea ori, oglinda din baie a fost martora rugăciunilor mele prin care Îi ceream lui Dumnezeu să mă protejeze de efectele vopselei. Aveam mereu o ușoară alergie și mă simțeam rău în timpul procesului și după era obligatoriu să am lapte în casă și să beau. Dacă ar fi putut râde oglinda, ar fi făcut-o parol.

În Biblie nu am găsit nimic despre vopseaua de păr, cum nu am găsit cuvântul ,,țigări''. Dar de ce nu fumăm? E interzis de către biserică și de canonul din inima noastră pus acolo de Dumnezeu și e nesănătos. Dar vopseaua de păr în ce categorie intră? Ai pune-o pe lista cu cele mai sănătoase lucruri pentru organismul tău?

    Eu L-am întrebat direct pe Dumnezeu ce părere are despre vopsea. Poate reușesc să mă vopsesc în continuare iar El să Își pună mâinile peste mine să mă binecuvânteze.

Dar El nu ar binecuvânta niciodată drumul spre o posibilă boală cum e cancerul.

Răspunsul a venit în inimă sub forma unui verset: ,,Toate lucrurile îmi sunt îngăduite, dar nu toate sunt de folos; toate lucrurile imi sunt îngăduite, dar nimic nu trebuie să pună stăpânire pe mine'' ( 1 Cor.6:12). Hai să facem o disecție a versetului.

       Vopseaua să admitem că mi-e îngăduită, și am grijă să aleg una de calitate, citesc ce conține și mă feresc de amoniac. Dar nu am găsit nicio vopsea pe piață oricât de mulți bani valorează la care corpul să nu răspundă prin respingere. Nu a fost creat pentru chimicale și nu le vrea. Dar eu insist să i le dau. Ia și taci. Și deschid geamurile să iasă mirosul, beau litri de lapte și implor să nu mă ducă salvarea. Iar dacă continui ani de zile cu acest obicei, și Dumnezeu îngăduie cancer sau altă boală ca și consecință naturală, atenție nu pedeapsă, atunci pe cine pun vina și mai are rost să întreb ,,de ce?". În concluzie, e de folos, e utilă vopseaua? Sigur că da. Ca otrava. E utilă dacă o lași pe raftul magazinului. 


          A doua parte a versetului spune că un test prin care vedem dacă ceva e greșit e dependența de acel lucru. De regulă, nicio fată care a început să se vopsească nu se va opri la prima sau a doua vopsire. Nu poți pentru că trebuie să reîmprospătezi culoarea și să nu se vadă rădăcinile și nu vrei să renunți fiindcă îți plac complimentele pe care le primești despre părul tău. Nici măcar nu mai e părul tău sănătos și natural ci ceva care aduce mai mult a mătură oricât ai repara cu măști și alte minuni.

Ști care e partea amuzantă? Arunci pe apa de limpezit sute de lei și nu te alarmezi, nici măcar nu țipi, nu îți dai palme. Nu scoți un sunet de dragul frumuseții tale și te scuzi că toate o fac. Chiar și cântărețele creștine. Cine ești tu să rămâi în urmă și să te alegi cu ridicolul de a fi depășită?! Dar bărbatul care îți este sau îți va fi soț, are lângă el pe cineva cu mai multe identități care nu poate răspunde fără să mintă la întrebarea ,,Ce culoare are părul tău?". Dacă spui brunet când de fapt culoarea ta naturală e blond, ai mințit. Chiar dacă se vede negrul, pigmentul natural e acolo și ce nu văd oamenii vede Dumnezeu!

Eu vă dau un sfat: dacă doriți să Îl intâlniți mai repede pe Dumnezeu, puteți să vă vopsiți în continuare. Moartea va veni cu prioritate la voi. Dar și judecata Lui.
Regret sincer că am intervenit în opera lui Dumnezeu și mi-am umplut părul de chimicale. I-am făcut o promisiune. Nu e prea târziu nici pentru tine!

2 comentarii:

  1. Dumnezeu este milostiv, darnic, înțelegător, vindecător.
    Natură este implacabila.

    Sabin Balasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos .
    Ma bucur xe sinceritatea adevarului exprimat

    Fi Binecuvintata in veci.
    Vasile si Domnica Capusan SUA

    RăspundețiȘtergere