marți, 4 august 2015

Am observat că tu nu spui ,,te iubesc"


 
                             
                     

Ai ajuns unde ţi-ai dorit şi lângă cine credeai că se va angaja cu normă întreagă să te facă fericit, indiferent că e obosită sau plictisită, în colivia în care ai închis-o. Tu să fi bine! Ea să fie alături de tine, ajutor potrivit, pentru că e poruncă divină.

    Dar şti măcar ce au vrut femeile din viaţa ta să audă? Şti ce aşteaptă femeia de lângă tine? Te deranjez cu două întrebări pe care poate nu le auzi fiind adâncit în meditaţii spirituale despre calvinism şi liberul arbitru, mâinile tale ţin Biblia iar eu sunt intrusa din mintea ta care nu-ţi dă pace. Şi pe mine nu o să mă poţi ignora sau intimida cum faci în general cu oamenii care te critică sau îţi dau un sfat nesolicitat. Eu, conştiinţa ta, te mai întreb o dată. Ai observat ce îşi doreşte femeia de lângă tine? Ea vrea puţinul care înseamnă totul pentru o inimă de femeie. Un te iubesc.

Da, ştiu ce ai făcut în fiecare relaţie cu o femeie, am auzit când ai spus cu gura cuvintele magice de câteva ori şi nu la aceiaşi femeie însă le rosteai pentru că asta îşi doreau ele să audă ca să se întindă în pat cu tine. Te-au învăţat alţi bărbaţi mai experimentaţi ca după ce ţi-ai făcut rodajul, minciuna să alunece ca o bomboană de pe buzele tale dar inima spunea altceva.

        Ai ascultat ce spunea propria-ţi inimă? Eu da. Fi atent câteva secunde. Deşi ai o inimă nouă acum, latura asta a relaţiilor cu o femeie a rămas problematică şi când ai vorbele spirituale la tine sau declaraţiile de dragoste pe care oricum le spui foarte rar, de fapt trupul tău şi inima doresc femeia însă nu o iubesc.

Am înţeles asta chiar din privirea ta şi din cuvintele pe care le-ai spus în câteva ocazii.

Ai zis odată că te vei căsători cu o femeie la care îi vei spune în faţa ofiţerului stării civile că o doreşti: da, te doresc, da, vreau să fi soţia mea. Oare ce părere ai despre animăluţe? Sunt simpatice cum se doresc între ele? Cu diferenţa că nu pot verbaliza. Eşti la nivelul lor când funcţionezi pe instincte. Instinctul îţi spune că femeia blondă e atrăgătoare şi de dorit şi o poţi avea doar dacă o iei de soţie.
Faci totul ca la carte. Căsătorit fiind tu nu o să observi că nu spui şi nu arăţi ,,te iubesc". Îţi vin mai uşor cuvinte cu tentă sexuală cum ar fi ,,dorinţă". Îţi pare mai simplu să dai sfaturi altor bărbaţi căsătoriţi sub forma unor predici din care se înţelege că tu o ţi tot în burlăcie sau eşti într-o continuă prima întâlnire cu soţia, urmând poate în final să iei exemplul lui Avraam şi să o prezinţi ca pe soră- ta, mecanismul de autoapărare funcţionează perfect în cazul tău. Poate şti în inima ta că dacă iubeşti o să suferi. Am observat că nu şti cât de gol eşti acum şi cum trăieşti o jumătate de viaţă.

     Am observat că spui ,,te iubesc" altor lucruri decât femeii. Fie că e vorba de un proiect important, o lucrare de misiune sau un studiu biblic, ele sunt mai uşor de iubit. O femeie cere timp şi ,,dicţionare" cu lecţii de maturitate învăţate pe de rost ca să o poţi cunoaşte şi înţelege. În alte secole, bărbatul îşi iubea calul mai mult decât nevasta. Azi observ că un soţ activ într-o lucrare de misiune poate să ajungă la iubire faţă de lucrare şi indiferenţă faţă de soţie.

Am observat că tu citeşti cuvintele Bibliei dar când e vorba de relaţii, nu vezi dincolo de litera legii. Cu mare tristeţe, observ că eşti un mort umblător care nu a sângerat pentru ,,te iubesc".

    Un om poate citi în cărţi despre durerea provocată de înţepăturile spinilor unui trandafir şi să nu simtă real această durere. Dar să trăiască cu iluzia că totuşi s-a înţepat într-un spin. Dacă ai citi aceste cuvinte, aş observa că nu le poţi înţelege. 

E nevoie să te treacă Dumnezeu prin frângerea de sine ca să trăieşti ,,te iubesc" ....cuvintele care deschid inima femeii pe care tu ai închis-o cu pumnul regulilor stupide şi legaliste .

3 comentarii:

  1. Uneori e greau pentru barbati sa rosteasca aceste cuvinte, nu pentru ca nu le simt ci pentru ca pur si simplu parca au ceva cand trebuie sa le zica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă Ella, te-am nominalizat pentru leapșa ”Liebster award”:
    https://minafla.wordpress.com/2015/08/14/leapsa-colorata/
    M-aș bucura să citesc răspunsurile tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Ella, te-am nominalizat pentru leapșa ”Liebster award”.
    M-aș bucura să citesc răspunsurile tale! :)
    http://peurmelepasilorlui.blogspot.ro/2015/08/liebster-award-plus-rugamintea-narcisei.html

    RăspundețiȘtergere