miercuri, 4 noiembrie 2015

Viaţă frumoasă? O are cineva?



Viaţa mea categoric ar fi frumoasă dacă: m-aş fi născut în alt oraş, aş fi avut o soră, aş deţine permis de conducere şi o maşină, aş fi mai frumoasă,  nu aş fi pierdut atâtea lucruri importante, aş avea mai mulţi prieteni adevăraţi, aş fi terminat o facultate ,,de viitor", dacă Dumnezeu mi-ar răspunde şi mie la rugăciuni mai repede...
     Viaţa mea chiar ar fi frumoasă dacă aş putea să fac schimb de vieţi cu altcineva!

     V-au trecut aceste gânduri prin cap? Aţi simţit asta în momente grele? Cu toată sinceritatea am scris o parte din gândurile ce mi s-au plimbat prin minte de atâtea ori.
Unii spun că viaţa e aşa cum ţi-o faci, dar spune-i asta unui tânăr sărac dintr-un oraş de provincie care se chinuie luni de zile să se angajeze fără şpagă şi relaţii într-o ţară care nu pune preţ pe valori şi egalitate de şanse. 
Sau spunei-o unei mame singure care trăieşte de la o zi la alta şi nu are curaj să spună nimănui necazul deşi e prezentă la biserică în fiecare duminică. Cui să spună?
Unui pastor sau preot care conduce doar maşini scumpe sau soţiei lui răsfăţate şi preocupate de modă?! Sună crud dar asta e realitatea la care trebuie să ne trezim în caz că avem ochii închişi.

      Viaţa nu e aşa cum o vrei sau ţi-o faci, ci mai multe ori cum ţi-o fac alţii şi mai ales e cum ţi-o face Dumnezeu dacă o predai Lui. Dar El nu a promis nimănui că va primi o viaţă uşoară sau frumoasă iar faptul că toate iţi merg bine şi mergi din flori în flori cu bucurie poate fi de fapt alunecarea lentă spre iad. Discută cu creştini care au împliniri şi sunt invidiaţi, în spatele măştii vei găsi probleme sau vei afla că sunt suflete care, deşi vorbesc cu alţii precum un creştin şi arată ca unul, nu au faptele credinţei.
  Creştinii superficiali caută mai întâi averile, cariera, căsătoria etc. şi nu realizează că ei ocolesc Împărăţia cerească.

Da, poţi să ai binecuvântări spre care oamenii să arate cu degetul dar tu arată spre cer. Dumnezeu nu vrea să ţi le oprească fiindcă dacă citim Psalmii deducem că a fi sărac şi mereu în probleme nu e un semnul că eşti pe calea dreaptă sau în voia Domnului, uneori e doar o condiţie care nu depinde de om şi un test al credinţei.
Însă nici a fi bogat şi realizat nu e semnul că eşti un creştin bun.
Echilibrul îl găsim în mulţumire care trebuie cultivată indiferent de nivelul la care mă aflu în prezent. Voi face ce depinde de mine să am viaţa frumoasă şi să schimb ce se poate schimba, dar ultimul cuvânt Îl are Domnul meu.

       Noi, oamenii facem şi lucruri bune sau aparent frumoase cu darurile pe care tot El ni le-a dat. Numai El face orice lucru frumos. Toate acele momente când ai simţit că de fapt ai cea mai frumoasă viaţă şi nu ai face schimb cu nimeni sunt atingerea Lui delicată în sufletul tău, pentru a-ţi reaminti să te compari cu cei care au mai puţin decât tine şi să admiţi: doar pentru că am deschis ochii şi azi-dimineaţă sunt binecuvântat!

      Îmi poate opri cineva binecuvântările? Mă poate cineva despărţi de dragostea lui Cristos?! ,,Noi nu ne uităm la ceea ce se vede" ci la lucrurile care se îmbracă în nemurire. Cristos e frumos, oamenii care mă iubesc şi în care Îl văd sunt frumoşi şi te încurajez să priveşti la El şi tu, indiferent cu ce te confrunţi pentru că e mai puternic decât problema ta. Scrie-mi dacă te pot ajuta cu ceva. :)

                                 






Un comentariu:

  1. Zi de zi imi trec prin cap aceste idei, dar sunt constienta ca viata va fi frumoasa cu adevarat cand voi invata sa apreciez tot ceea ce am si cand, in loc sa-mi fac griji pentru drobul de sare, o sa invat sa traiesc.

    RăspundețiȘtergere