joi, 15 septembrie 2016

Cum sa ne raportam la suferinta



Voia lui Dumnezeu include suferinta, e mijlocul prin care ne desavarseste, conform Bibliei. Ce se intampla, de fapt, cand nu mai intelegi nimic si ti-a ramas doar durerea? Dumnezeu ti-a facut candva niste promisuni, ti-a aratat poate niste lucruri dinainte, 
ti-a descoperit prin ce vei trece si....apoi a stins lumina. 


Ai ramas aparent singur, intr-o camera pe care o crezi goala si te gandesti ca totul s-a terminat. Insa, tot ce ti-a spus EL la lumina, e acolo si nu se schimba nici in intuneric; camera e plina de lucrarile Lui, dar tu nu le vezi decat daca alegi sa le privesti prin credinta. Nimic nu s-a schimbat. Doar tu. Esti testat o vreme. Asa am inteles eu suferinta. 
    Dumnezeu mi-a facut anumite promisuni precum un Tata care ii spune copilului ce i-a pregatit peste un an, doi sau cinci si acelasi tata bun si iubitor, ca sa il testeze pe copil ”stinge” lumina si il intreaba : Acum cand nu le vezi, cand parca au disparut, mai crezi ca darurile mele pentru tine sunt aici? Mai crezi ce ti-am spus?

     Daca esti parinte si stii ca al tau copil are incredere in tine si il duci intr-o camera plina de jucarii frumoase care vor fi numai ale lui, si ii aplici un test ( stingi lumina si il intrebi daca mai crede ca jucariile sunt tot acolo), oare nu te-ai simti ranit daca copilul ti-ar spune ca nu te crede? Cat de bine te-ai simti daca el ar raspunde: Da, cred pentru ca mi-ai spus tu si le-am vazut inainte sa stingi becul.
      Dumnezeu, Cel mai bun Tata procedeaza asa cu noi pentru a ne maturiza si a ajunge sa semanam cu Cristos. Nu o face ca sa se joace cu noi, sa faca un experiment ori sa se bucure ca suferim. 
Adevarul este urmatorul: nu poti invata umblarea prin credinta decat daca ti se ia vederea! E logic. Si ”a ti se lua vederea” poate insemna diverse tipuri de suferinta, ingaduite de El pentru o vreme. 
             Dar ce e mai bun, doar de atunci urmeaza!


            
                                    

Un comentariu:

  1. E greu când se stinge becul. Parcă totul dispare dintr-o dată și te cuprinde panica, poate fi chiar înfricoșător. Câteodată nu îl mai vezi nici măcar pe Dumnezeu acolo, dar mai promisiunile Lui...

    RăspundețiȘtergere