marți, 4 octombrie 2016

Topul cantarilor mele favorite


E greu sa alegi cand e vorba de muzica, mai ales sa alcatuiesti spontan un top cu muzica buna. Si cand scriu muzica buna, ma refer la cea care iti vorbeste inimii ca din partea lui Dumnezeu.

Cantecele de mai jos sunt, in prezent, favoritele mele, nu neaparat in ordinea postarii. Doar primul e intradevar nr.1 si in inima mea si rugaciunea vietii mele.

Muzica pe care o asculta un om vorbeste despre el, despre visurile lui...Voua ce cantece va plac?

         
       1. Un Rob- Jubilate


                                      

      2. Duhule, vino, ceasul e greu- Corul Emanuel


                                          

  3. Mi-am pus nadejdea-n Tine- Speranta

  4. Tie ma predau- Sing Gloria

  5. Vesnicul Dumnezeu- Grupul Voces

  6.  Esti pe tron- Jubilate

  7. Eu de Tine am nevoie- BBSO

  8. Cetate tare-i Dumnezeu- Alin Puscasu

  9. A Mighty Fortress is our God

 10. O, Love that will not let me go-Sound of Wales
 
 11. Drum binecuvantat- Adeline

 12. Aleluia- Ciurdas Andrei&Andra Bujor

 13. El este Isus, Medic Ceresc- Grupul Omega

 14. Da, eu stiu, Domnul meu e viu

 15. Totul te adora-n lume

 16. Ce spune oare vantul- Iuliana Anitei

 17. Credinta mea, eu o zidesc 

 18. O mie sa cada- Adonia

 19. Robia sufletului- Adi Gliga

 20. Cerul declara gloria Celui inviat

 21. Nu te-ndoi, ci crede 
 
 
 
                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu