marți, 8 noiembrie 2016

Portretul prințului meu


                



                Fiu de Rege,
                Floare neculeasă de timp,
                Jumătate de inimă, 
                Ochi plânşi,
                Zâmbet de înger blând,
                Gropiţe roşii,
                Personalitate încifrată,
                Mister ambulant,
                Credincioşie,
                Desert pentru o viaţă,
                Minune fără pete,
                Dăruire necondiţionată,
                Alfabetul meu,
                Coperţi de clipe dulci,
                Respiraţie de cer,
                Răspunsul aşteptat o viaţă,
                Mărţişorul lui Dumnezeu,
                Eclipsa defectelor mele,
                Cântecul picurilor de ploaie,
                Visul pur al zăpezii,
                Decembrie,
                Parfum de liliac,
                Vis alb,
                Rază neprăfuită,
                Tandreţe în exces,
                Străzile neumblate ale sufletului meu,
                Dor veşnic,
                Lumină,
                Pur şi simplu...El
                Alin
                Al meu!   

                

2 comentarii:

  1. Darul lui Dumnezeu pentru tine, sa te bucuri de el :)

    RăspundețiȘtergere


  2. Multumesc draga Lavi :) Astept sa intru in povestea scrisa de Dumnezeu. Inca nu mi-am cunoscut printul, dar spiritual, prin ce am primit de la Domnul legat de el, da, il ”cunosc”. O casnicie binecuvantata in continuare, iti doresc. Mi-ar placea sa stiu cum l-ai cunoscut

    RăspundețiȘtergere