sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Rugăminte către cititorii mei



Am observat că vă place să mă citiți si sunt recunoscatoare. As vrea sa va rog ceva. Dumnezeu imi cunoaste inima, nu vreau sa o spun cu mandrie, nu sunt nimic prin mine insumi si El imi da inspiratia pentru texte, dar ce va rog e sa scrieti la randul vostru, nu sa copiati de la mine sau de pe alte bloguri FARA sa dati sursa.

Este furt si o minciuna, iti atribui ceva ce nu iti apartine si mai pretinzi ca e creatia ta. Nu pui ghilimele si nici sursa nu o scrii la sfarsitul postarii. Ma revolta foarte tare lucrul acesta, si nu numai pentru ca mi s-a intamplat mie, ci am simtit de cate ori am vazut ca au furat de la alti bloggeri, precum Alina Ilioi sau Doroteea.

Ce e mai dureros e ca am descoperit ca nu necredinciosii ma fura, ci cei care isi spun copii ai lui Dumnezeu. Suntem crestini, asa cum pretindem?


Sa nu imi spuneti ca exgerez si a fost o greseala. Daca se intampla o data, da , e o greseala, dar cand repeti e pacat facut cu voia. Biblia spune sa judecam intre noi, sa nu apelam la necredinciosi, adica la justitie, dar exista legi in tara noastra care protejeaza dreptul de autor. As dori sa evit orice implicare legala, de aceea va rog, de dragul lui Dumnezeu, NU MAI COPIATI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu