miercuri, 12 iunie 2024

Transfuzia de sânge

Ați avut ocazia vreodată să asistați la o transfuzie de sânge? Nu mi-am dorit, nu mi-a trecut prin cap că voi vedea, dar luna trecută am fost martoră, într-un salon de spital. 
Eram în vizită la cineva. Impactul emoțional a fost destul de mare. M-a marcat și expresia persoanei care primea sângele, ceea ce exprimau ochii ei. Atâta deznădejde, tristețe, frică! Parcă și cerea ajutor din priviri... E greu să asiști la așa ceva!

E împovărător când afli ulterior o parte din povestea persoanei (nu de la un cadru medical); ci de la o persoană din familie care o cunoaște. Să știți că ,,facturile” vin în viață (mai devreme sau mai târziu) pentru faptele, păcatele nemărturisite și de care nu ne căim. 
Dumnezeu iartă, dacă omul cere iertarea. Altfel, există consecințe. E legea semănatului și seceratului. Nu pot planta bulbi de lalele și să aștept să iasă cartofi. 

Și să știți că nu pot să judec cu asprime respectiva persoană. Pentru că doar Dumnezeu m-a păzit pe mine să nu comit păcatul ei. Orice păcat, de altfel, desparte omul de Dumnezeu; nu există păcate ,,mici”. Mi-e fost și îmi este milă de ea. Dacă doar ar crede că sângele lui Cristos o poate curăți de orice păcat....! 

Cum ar fi dacă ar exista un spital unde oamenii să se așeze în paturi și să facă altfel de transfuzii? Depresivii să primească pe vene speranță, anxioșii, curaj; lașii, o doză mare de putere; triștii, bucurie etc. Dar locul acesta nu poate fi decât la crucea lui Cristos. Doar Dumnezeu poate dărui totul. Tot ce are nevoie omul. Tot ce ne lipsește!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Puteam fi Ioana, puteai fi Ioana.... ,,Cine dintre voi este FĂRĂ PĂCAT să arunce cel dintâi cu piatra în ea.”

Anul Domnului, 2019. Eram pe o stradă din Cluj, în apropierea redacției unde lucram. Au trecut pe lângă mine mai mulți băieți tineri. Bărbaț...