marți, 23 august 2016

O cantare ”riscanta”




     Cântăm la biserica cu o ușurătate care mă sperie, cântăm ca la spectacol versuri în care declarăm că nu mai vrem nimic decât pe Isus...Nu ne așteptăm să fim luați în serios. Am cântat ani de zile cuvinte care ar fi trebuit să îmi zguduie lumea și să mă facă conștientă că urmează testul. Le aplic ? Chiar îl doresc numai pe Isus ?

       A venit o dimineață de octombrie (2012) în care am spus din toata inima că nu mai vreau nimic decat pe Cristos, și apoi Dumnezeu m-a luat în serios. Mi-a dat testele . Chiar nu mai vreau nimic altceva? M-a ținut în teste câțiva ani și nu sunt sigură că s-au terminat , poate vom iesi din ele doar în veșnicie. 

    Când spui că Il vrei doar pe Isus și declari binecunoscutul cântec "Vreau pe Isus , vreau pe Isus , lumea-ntreagă de mi-ai da, vreau doar pe Isus", stii ce se va întâmpla? Dumnezeu îți va lua temporar sau pentru totdeauna ce iubesti cel mai mult , ce ai mai scump sau dorești cu toată ființa...
      Oh, și poate spui că nu am dreptate, că nu face așa ceva pentru că e bun. Tocmai pentru că e Bun, o face.

      Dacă nu te-ar iubi ,dacă nu ar fi Cel ce Este, te-ar lăsa să fi un ipocrit care spune de pe buze că Il vrea doar pe Isus, dar în viața de zi cu zi tot la idolul lui s-ar gândi și l-ar iubi mai mult. Unde te-ar duce asta? In iad....
Orice ia locul cel mai important din viața noastra e un idol. E un idol ceea ce ne ocupă cel mai mult timp, cele mai multe gânduri. Nu mi-e ușor să o spun.
 M-a costat multă suferință, prea multă. 

Nu m-am asteptat logic ca, după ce am spus că nu mai vreau nimic decât pe Cristos, Dumnezeu chiar să îmi ia "carjele " și pe cel pe care l-am dorit enorm, un om. Un simplu om care, orice ar fi făcut sau mi-ar fi dăruit, nu putea lua locul lui Isus. 

       Poate Dumnezeu îți va da inapoi ce ți-a luat ( chiar dublu ), poate nu, dar îți va rămâne Isus și când trecem pragul veșniciei, asta contează. Idolul tau nu te va lua de mână la moarte. Idolul tău nu te va face biruitor în viață, doar te va consuma și obseda . 
Ca orice pasiune de altfel. 
    
Mai bine să nu cânți că Il vrei pe Isus dacă știi că nu e asa în realitate, si dacă te-ai răzvrăti când Dumnezeu vine cu mesajul : Dă-mi idolul, și Eu ți-L dau pe Isus !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu